jag som skulle låta bli att väga mig fram till julafton. jo, tjena. ställde mig på vågen innan. 4 gram minus på vågen. inte mycket, MEN jag är ändå nöjd, med tanke på hur jag åt i falkenberg. & igår så beställde jag & mr s (mr secret) på pizza online. jag beställde en kycklingsallad UTAN sås. jag ville inte ha någon. tydligen fattade dom inte för jag fick mig en kycklingsallad DRÄNKT i sås. fanskap. jaja, den var god ändå.

har inte vart så aktiv de senaste dagarna heller & min kropp skriker efter ett träningspass. har haft väldigt ont i mitt ben de senaste dagarna så har försökt vila det istället & tagit kortare promenader & mer lugna. fast det är inte kul att promenera utan hundarna ändå. huhuuu :(

det går bra annars. jag äter som emma bett mig äta. som sagt, jag ska väga mig på julaftonsmorgon nästa gång. på julafton ska jag äta och njuta för fulla muggar. jobbar 7-16 den dagen.  får se hur jag spenderar min julaftonskväll. kommer känns skumt att va ensam och inte med mami & papi. innan har jag alltid firat jul med dom ELLER min dåvarande kille & hans släkt. det blir nog en lugn kväll i soffan med glögg, pepparkakor & lussekatt kanske, framför någon bra film med mina fina älsklingar. hur ska ni spendera er jul?

ja, i söndags kväll efter jobb åkte jag in till eksjö till mr s & har spenderat över ett dygn hemma hos honom. såg äntligen "GLADIATOR".. nej jag har inte sett den förrän nu. faaan så bra. & sorglig! superbra film. såg även "hot shots" :) kändes bra när jag lämnade han igår. tina åkte med mig hem eftersom hon jobbade i eksjö.

nä, nu ska jag käka lite. jobb ikväll. HATAR att jobba kvällar. fyfan... hade hellre vart ledig. men det är jag inte förrän måndag nu.. hms.

ha en nice dag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker att du är så jävla duktig ems!!! I jul så ska jag och sasa åka ner till Malmö och fira jul där hos min familj som vi gör varje år:D det ska bli så mysigt, och skönt att komma ifrån denna lilla håla ett tag haha...va jobbigt att vara ledig så lite men vad gör man inte för pengarna. Hoppas att mr s är den rätte, det förtjänar du! ha det bäst kramar

2010-12-14 @ 15:05:03
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Emma

ajabaja Ems! Ingen våg!!! hihi...vänta nu till julafton! :P Kramisar

2010-12-15 @ 07:52:30
Postat av: Sarad

Du är jätte duktig. Men vem är Mr S? Känns som jag inte vet ngt längre, vill inte att vi tappar kontakten... men känns lite så :/

2010-12-15 @ 18:10:20
URL: http://divinyls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0